Mor amb 61 anys el sindicalista de l'STEI Sebastià Serra
Una parada cardíaca ha estat la causa de la mort del responsable de sanitat del sindicat STEI, Sebastià Serra, que ha mort aquesta matinada amb 61 anys.
La notícia, que ha sorprès per l'aparent bon estat de salut de Serra, ha generat gran commoció entre coneguts i companys, que han mostrat el seu condol a través de les xarxes socials.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Nadie debería morir tan joven. Que descanse en paz y mi pésame para la familia.
Sempre et recordaré a l'aula de l'Escola Normal on et feia classe. El meu condol ben sincer a la teva família.
sempre et recordaré
DEP, molt trist...
Al Cel sia.
Al Cel sia.