Notícies relacionades
El Parlament recorda les víctimes de l'11M en el desè aniversari de la tragèdia
Els diputats del Parlament han guardat aquest matí un minut de silenci en record de les víctimes de l'atemptat de l'11M, amb motiu del desè aniversari de la tragèdia. La concentració ha tengut lloc davant l'entrada de la Cambra en el carrer Conquistador, minuts abans de començar la sessió plenària.
Madrid 'ven' a la ITB que a Balears cerquen gas i no petroli
A Madrid sembla que no tenen molt clar el tema de les prospeccions petrolieres que es poden produir a prop de les costes illenques. Així ho ha fet palès la secretària d'Estat de Turisme, Isabel Borrego, qui involuntàriament ha sembrat la polèmica en la ITB, la fira turística de Berlín.
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- [VÍDEO] Arran mostra l’acció contra la Conselleria i crema fotos de polítics i hotelers