vaga ensenyament setembre 2012
Professors de l'IES Joan Maria Thomàs editen un vídeo contra les retallades i la LOMQE
L'Assemblea de professors de l'IES Joan Maria Thomàs ha fet una nova passa en la seva defensa de l'ensenyament públic i de qualitat, i han editat un vídeo en el qual expressen el seu rebuig a les retallades en matèria educativa i a l'aprovació per part del Govern de Mariano Rajoy de la Llei Orgànica per la Millorca de la Qualitat Educativa (LOMQE).
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Als IES n'hi ha, majoritàriament, professors, no mestres. No tothom que es dedica a l'ensenyament és mestre.
Molt bé per al J. M. Thomás. Però Ai Déu! El primer dia del "Ara Balears" i ja ens equivocam? Serà qüestió de comprar l´ARA imprès?
En què quedem, Llompart o Thomàs? No us confongueu que no és el mateix! Per cert, bona iniciativa.