Rojo diu que Rajoy “no estarà a l’altura” com a president
PALMA05/11/11 0:00
El president del Senat, el socialista Javier Rojo, reuní ahir vespre en un restaurant d'Algaida més de 300 militants durant la presentació dels candidats. Rojo, que tancà l'acte, demanà el vot per al seu partit i carregà contra el PPi el seu líder, Mariano Rajoy. Aquesta intervenció fou precedida per les dels líders socialistes locals, Francesc Antich i Francina Armengol; i per la del cap de cartell del PSOE al Congrés per les Illes, Pablo Martín.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Hi ha diferents opcions per votar en el ventall que va de l'esquerra postcomunista al centre esquerre descafeïnat, però a la dreta sols hi ha una opció. És curiós.