El Consell deixa enlaire la pujada de la taxa de fems
Armengol haurà d'escoltar l'oposició abans de modificar-la. El PP tem que l'any que ve se n'hagi de fer un gran increment
El Consell de Mallorca deixà ahir la pujada de la taxa de fems enlaire i s'haurà d'arribar a un gran acord entre les principals formacions per dur-la a terme. La resolució final dependrà en bona part del que proposi la Mesa de diàleg de tractament de residus, formada per representants de totes les forces polítiques. Això és així perquè el PP aconseguí, amb l'aprovació per unanimitat d'una de les seves mocions, que el Consell no en pugui prendre cap decisió fins que la mesa no s'hagi reunit, i ho haurà de fer abans de l'any que ve.
Aquesta estratègia del PP, secundada per UM, respon a la preocupació dels conservadors per la "possibilitat que l'equip de govern proposi la pujada de la tarifa del fems". Segons advertí Jaume Font, portaveu popular al Consell, "ara volen congelar la taxa del fems perquè l'any que ve qui entri a governar l'hagi d'incrementar d'una manera brutal i els ciutadans se li tirin al coll". La consellera insular de Medi Ambient, Marilena Tugores, es va comprometre a convocar la mesa quan els populars "ho vulguin". Per tant, amb totes les forces representades al Consell d'acord, la institució modificarà la taxa de residus condicionada per allò que estimi la mesa de diàleg.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
´Segurament que la deixaran ben enlaire a la taxa de fems, fins al punt que ben aviat molts no la podran pagar.
Mai m'hagues pensat que acabaria votant Esquerra Republicana. Seguiu com fins ara!