Can Domenge
Sampol veu «greu» la imputació de Munar
Palma22/10/09 0:00
El senador autonòmic per les Balears Pere Sampol ha considerat avui que la imputació de la presidenta del Parlament balear, María Antònia Munar, és un fet «greu» tenint en compte que afecta a la «segona autoritat» de la comunitat autònoma i suposa, a més, «una circumstància sense precedents» a l'arxipèlag.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Primer comiat a Manel Domènech
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
La senyora Munar és presidenta del Parlament amb el vot del Bloc que en aquest cas se situa clarament com a supporter d'una imputada. Si els votants del Bloc no ho entenen que s'ho facin mirar.
Sense el vot del partit de Pere Sampol, aquesta senyora no seria la presidenta del Parlament. Sense el vot del partit de Maria Antònia Munar, Sampol no seria senador, així que, sr. Sampol, no se'n rigui dels ciutadans, que som qui el pagam.
En Pere, si tan preocupat està, hi és a temps de dimitir i deixar la cadirota que té a Madrid, gràcies al suport d'UM. No hauria de motar!
Sí Xisco. Però qui el té i ben gros, an es problema, som tots noltros, governats per una banda de lladres coruptes!
Pareix que el PP ha tramat tot aquest lio. Ara algú té un problema.
FRANCO FRANCO FRANCO