El Govern insta el PP a “aclarir” la gestió de Matas
La portaveu Barceló afirma que “estaria bé un poc més d'implicació” dels populars per resoldre els casos de corrupció, però evita demanar el mateix als socis d'UM
Palma17/10/09 0:00
El Govern demanà ahir "un poc més d'implicació" del PP balear a l'hora d'"aclarir tant com sigui possible" la gestió de l'expresident Jaume Matas i del seu Executiu pel que fa al cas Palma Arena, instrucció judicial en la qual ha estat imputat. La portaveu Joana Barceló, després de la reunió del Consell de Govern, evità pronunciar-se directament sobre la situació judicial de Matas, però sí ho va fer, a instàncies dels periodistes, sobre la negativa del PP a investigar què succeí en la construcció del velòdrom.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- «Go home», un clar missatge de protesta torna a tacar les tanques de la FEHM
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.