El PP torna a demandar eleccions anticipades
La possible dimissió de Cañellas per presentar-se com a candidat a les eleccions europees reanima la reivindicació dels populars
Palma22/04/09 0:00
El PP ha carregat de nou contra el president Francesc Antich i ha assenyalat que “no sap a què està esperant” per convocar eleccions anticipades davant la crisi que travessa l'Executiu pels continus sobresalts, primer per la polèmica esmena presentada per UM al Decret turístic, i després per la més que probable dimissió del conseller d'Esports i Joventut, Mateu Cañellas, per presentar-se a les eleccions europees, després que, han recordat els 'populars', el màxim representant del Govern indicàs “que no hi hauria més canvis”.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Amb aquest adreç d'inútils que constitueixen el Pacte de "suposat progrés" no és gens extrany que un partit corrupte pugui guanyar les eleccions. Una altra esquerra és imprescindible i cap dels que governen és útil.
Pardals, qui?
Quins pardals