Matas pagà per expropiacions del metro el doble del que tocava
Serveis Ferroviaris de Mallorca compensà l'any 2005 a 30 euros el metre quadrat uns terrenys que eren rústics i el Jurat Provincial d'Expropiació Forçosa considera que valien 15 euros/metre
El Govern de Jaume Matas pagà per expropiacions del metro Palma-UIB, el seu projecte estrella, el doble del preu que fixà el Jurat Provincial d’Expropiació Forçosa. Les expropiacions del metro, que es dugueren a terme l’any 2005, afectaren uns 245.000 metres quadrats de terrenys, la gran majoria rústics, d’un centenar de propietaris. La Fiscalia Anticorrupció investiga, a petició de l’actual Govern, presumptes irregularitats pressupostàries comeses en l’execució del projecte. Segons ha pogut comprovar l’actual Govern, Serveis Ferroviaris de Mallorca (SFM) pagà, per exemple, a 30 euros el metre quadrat els terrenys rústics de reguiu expropiats i, segons el Jurat Provincial d’Expropiació Forçosa, aquest tipus de sòl s’hauria d’haver pagat a 15 euros el metro quadrat.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Primer comiat a Manel Domènech
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I know one more decision
Què generós en Matas, com que no pagava amb sos seus doblers. Idò ara que pagui amb sos seus, i si no en té, que li expropiin tot lo que té, que potser ho ha comprat en doblers que tampoc eren seus. Per què no dicten un ordre de búsqueda i captura?
Fa bon pagar si no paguen dels seus!