Cristóbal Serra: “El castellà s'ha d'ensenyar, però no necessita que el defensin”
Palma15/07/08 0:00
El Manifiesto por una lengua común va guanyant nous adeptes també a les Balears. Aquesta setmana ens ha sorprès la incorporació de l’escriptor mallorquí Cristóbal Serra, autor de llibres prou coneguts com Viaje a Cotiledonia.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Primer comiat a Manel Domènech
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Trobes, Calbarro, que has d'anar a molestar a ca un bon home de 85 anys, que li has de llegir es teu manifiesto, i que li has de fer signar? Empegait n'hauries d'estar d'aficar-lo dins aquests embolats! (Tal com diu l'amo en Tòfol, pareix esser que li vas "explicar" lo que volia dir, seguint sa tònica que ara vos caracteritza de que no sabem entendre ses coses per noltros mateixos i que sou voltros es que mos heu d'explicar lo que volen dir es textes) Bé, ja hi ha 128.000 espanyols que han firmat per dir-mos què hem de fer noltros amb lo nostro. I si fèssiu es comptes dins ca vostra i mos deixàssiu tranquils?
Jo que no trobava el mot escaient per definir els signants del manifest. Ara la m'heu servida en safata de plata: FIGURES!! I quines figures!