El Consell assegura que «no pagarem 30 milions d'euros pel túnel de Sóller»
La consellera ha assenyalat que treballen per aconseguir que l'accés sigui gratuït per als residents de Bunyola, Sóller, Fornalutx i Deià | Foto: Arxiu UH
08/07/16 0:00
La consellera d'Infraestructures i Territori, Mercedes Garrido, ha assegurat que encara que el Consell de Mallorca sí està treballant perquè el Túnel de Sóller sigui gratuït a partir de 2017, no pagarà 30 milions pel rescat de la infraestructura.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Es ben hora de partir!!!!
Aixo es El mateix q El parking de Son Espases Florentino s,embuixaca tots els doblers per cupa de politics nefastos venuts a Madrid
Inicialment es túnel havia de ser gratuït. Per culpa den Cañellas és de pagament. En Cañellas va robar 800 milions de pesetes per finançar es PP. Doblers robats que es PP no ha tornat. I per culpa den Bauzá sa concessió se va allargar. Per tant es Partit Popular és qui hauria de pagar es rescat.
La concessió del túnel ja acabava l'any 2017. Però el senyor José Ramón Bauzá va prorrogar la concessió fins l'any 2022 en contra dels interessos de tots els mallorquins. Perquè no s'investiga aquesta misteriosa actuació del PP? Per l'empresa concessionària és un negoci redó, li paguen pel rescat d'una concessió que hauria d'estar a ount de caducar.
Fa molts d'anys que aquest túnel s'havia d'haver rescatat. Per què als altres llocs de la Península fan túnels, tots els que volen i més i tothom passa sense pagar un p. duro i aquí ens hem de gratar sempre la butxaca? En tots els anys que ha estat funcionant, ja hem pagat tots els que hi hem passat el seu cost amb escreix. Sobretot perquè molta de gent no demana el rebut en fer-ho i això és un frau. El cotxe que no demana rebut, és com si no hagués passat, per les arques de la concessionària són doblers negres. I a més, la subvenció que ha pagat el Govern Balear als sollerics, també l'hem pagada tots nosaltres, no la concessionària, com s'hauria d'haver fet. Així que el negociador, esper que tengui en compte tot això i no faci concessions que no es mereixen.