Viu la festa
Riure amb el “Túnel de Sóller”
Agustín “el Casta” presenta anit el seu nou espectacle a Can Picafort
Inca13/08/08 0:00
Les festes de la Mare de Déu d’Agost a Can Picafort proposen per a avui vespre una sessió d’humor amb Agustín el Casta. El conegut actor i humorista presentarà a la plaça de la Residència el seu nou espectacle, El Túnel de Sóller, en el qual farà un retrat irònic i desenfadat de la societat mallorquina. La representació començarà a les onze del vespre i l’entrada és totalment de franc.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tens tota la raó Xisco
El Casta: un gran fatxa ja des de la seva època de funcionari d'Hisenda. Sempre ha menyspreat la llengua d'aquesta terra i només l'ha utilitzada per enriquir-se fent "espectacles" on feia befa dels mallorquins. I a la majoria de mallorquins els fa gràcia.