Rosell firma l'acord per dur publicitat de Qatar
Ara té dubtes de poder compaginar-lo amb el d'Unicef
El president del FC Barcelona, Sandro Rosell, i el responsable de Qatar Sports Investment, Ahmad al Sulaiti, firmaren ahir capvespre al Camp Nou l'acord de patrocini de la fundació de l'emirat, el logotip del qual lluirà a la camiseta blaugrana a canvi de 165 milions d'euros durant els pròxims cinc anys. Rosell explicà que la seva voluntat és que el logotip i el d'Unicef puguin coexistir, però que en cas contrari seria el de Qatar que hi predominaria. Cal pensar que la UEFA o l'LFP podrien no donar el vistiplau a la presència de tots dos.
Rosell assegurà també que el 23 de juliol pasast va vendre la seva empresa especialitzada en màrqueting esportiu Bonus Sports Marketing a la multinacional saudita DAG, raó per la qual ha complert la seva promesa electoral.
D'altra banda, i en un article al Diari de Catalunya, l'exentrenador Johan Cruyff explica que aquesta decisió és "la més fàcil" i que en el passat altres presidents ho podrien haver fet, però en desistiren. "Estic totalment en contra. I diria exactament el mateix si hagués estat un altre president. Ets únic al món, ningú no ha mantingut intacta la camiseta en tota la història i, alhora, has estat d'allò més competitiu. Vendràs aquesta singularitat pel 6 o el 7 per cent del pressupost, amb el que significa el Barça i el que transmet de diferent al món?".
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.