Alonso destrossa el Ferrari
El pilot asturià sortirà darrer des del carrer de tallers després de l'accident que patí ahir en la sessió d'entrenaments lliures. Webber hi va tornar a aconseguir la pole
Palma16/05/10 0:00
L'australià Mark Webber va aconseguir una altra vegada el primer lloc en la formació de sortida, en aquesta ocasió en el Gran Premi de Mònaco, per continuar amb la seva ratxa i la de Red Bull, que acumula sis posicions preferents en sis curses, mentre que l'asturià Fernando Alonso (Ferrari) hi partirà darrer després de patir un espectacular accident.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- «Go home», un clar missatge de protesta torna a tacar les tanques de la FEHM
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.