Cañellas treu les tisores
El conseller d'Esports i Joventut presentà les línies mestres de la política d'estalvi desenvolupada durant l'any 2008. Les despeses de la Conselleria han estat retallades quasi quatre milions d'euros
Retallar per sobreviure. El conseller d’Esports i Joventut, Mateu Cañellas, acompanyat per per la secretària general tècnica Apol·lònia Serra, va presentar les línies mestres de la política d’estalvi que la Conselleria s’ha vist obligada a desenvolupar després del forat econòmic deixat per la gestió del Partit Popular durant la legislatura passada. Segons explicà el conseller, el seu departament ha aconseguit estalviar quasi quatre milions d’euros retallant despeses "secundàries" com publicitat i propaganda, compra de vestuari, lloguers i dietes, i maximitzant els recursos disponibles per no haver d’incórrer en noves despeses. "Quan vàren arribar a la Conselleria, vàrem trobar que teníem un pressupost de 26,8 milions d’euros. Férem un informe de despeses per poder mantenir en marxa allò que ja funcionava i va resultar que havíem de menester 42,5 milions, quasi el doble del que teníem", digué el conseller.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.