Etoo: «Abans jugàvem de memòria»
El camerunès no té cap problema per fer el passadís al Reial Madrid
Barcelona02/05/08 0:00
El davanter camerunès del Barcelona, Samuel Etoo, es va mostrar ahir trist per la situació en la qual es troba el seu equip, sense poder optar ja a cap títol aquesta temporada, i recordà que enyora quan el conjunt català jugava de memòria. Etoo creu que l'actual plantilla del Barcelona encara pot fer «gaudir» el públic blaugrana, però sent enyorança pel futbol que feia l'equip no fa gaire. «Jo he vist jugar el Barça de memòria i ara ho enyor», insistí.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.