El Ferrioler posa a prova el Balears
La Penya Esportiva no ho tindrà fàcil a casa davant el potent Binissalem
Palma13/10/07 0:00
La vuitena jornada de Tercera Divisió presenta multitud d'atractius. El Ferrioler posarà a prova la solidesa del líder Atlètic Balears. El conjunt de Jaume Mut visita l'onze de Tomàs Gibert amb l'ambició d'aconseguir un triomf de prestigi i la tranquil·litat que dóna saber la superioritat del rival. La Penya Esportiva Santa Eulària, que ocupa la segona posició, no ho tindrà tampoc gens fàcil al seu terreny de joc, ja que rep la visita del Binissalem. El conjunt pitiús és, un any més, candidat a l'ascens, mentre que el Binissalem disposa d'una plantilla de contrastada qualitat amb l'objectiu de disputar la fase d'ascens. Serà així un partit força entretingut.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.