Laporta: «Ronaldinho i Etoo continuaran al Barça»
Rijkaard serà el tècnic i es fitxaran entre quatre i sis futbolistes per a la temporada pròxima
El president del FC Barcelona, Joan Laporta, ha garantit la continuïtat de Ronaldinho i de Samuel Etoo, com també la del tècnic Frank Rijkaard, i anuncià «una renovació important» que inclourà la contractació d'entre 4 i 6 jugadors. En la seva valoració de final de temporada, Laporta, no donà noms d'altes ni de baixes. Els únics que esmentà directament foren Samuel Etoo i Ronaldo de Assis i el tècnic Frank Rijkaard, per assegurà que la directiva compta amb ells i que tots tres li havien comunicat la intenció de continuar en el pròxim projecte. A més, Laporta precisà les contractacions a realitzar per a la temporada pròxima, en el sentit que el Barcelona cerca un lateral esquerre, un central, un o dos migcampistes i un o dos davanters, amb independència de les altes de dos jugadors del filial (Giovani dos Santos i Bojan Krkic) que s'integraran en el primer equip.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.