Nadal passa per sobre de Chela
El manacorí augmenta a 63 el nombre de victòries en terra batuda
El mallorquí Rafel Nadal va estendre ahir la seva ratxa de victòries damunt terra batuda a 63 en el seu debut ahir al torneig de Montecarlo, en què superà amb autoritat l'argentí Juan Ignacio Chela per 6-3 i 6-1. En només una hora i mitja, Nadal sentencià el seu partit contra Chela i manté així el seu domini sobre els jugadors argentins. Contra Chela, el manacorí exhibí un repertori complet de cops des del fons i deixades que varen paralitzar un rival que sap moure's en aquest tipus de superfícies. En el seu debut en el torneig de Mònaco, Nadal només va tenir problemes en els dos darrers jocs del primer set, encara que en cap moment no va veure perillar el seu domini. El 5-1 del primer set va ser definitiu per distanciar-se, però el més interessant del seu joc va ser l'alt percentatge de primers serveis, fins a un 80 per cent, davant el 57 per cent de l'argentí.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.