Lou Roe ja és a Palma
El retard en els vols de Corea a Mallorca, passant per Madrid, obligà a suspendre la roda de premsa
Palma03/04/07 0:00
El viatge de Corea a Mallorca del nou fitxatge del Palma Aqua Màgica, el nord-americà Lou Roe, de 34 anys i 2,00 metres d'alçada, es convertí en una aventura. El seu vol arribà a Madrid amb retard i el jugador va perdre la connexió a Mallorca. El següent estava completament ple i Lou Roe, que defensà la camiseta del seu país en els Goodwill Games 1994, va haver d'esperar un mes per arribar a Son Sant Joan. El director del conjunt de Ciutat, Sunil Bhardwaj, acompanyà el nord-americà a passar la revisió mèdica, que no va ser problema per ell. Ell acabà la Lliga coreana defensant els colors del Seül SK Knights, amb unes mitjanes altes, més de 20 punts i més de 10 rebots per partit, i anotà en el seu darrer partit 40 punts i 16 rebots.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.