Ballester: «No en sé res»
El director general d'Esports fa referència a la possibilitat de subvencionar la selecció balear de futbol
Palma11/10/06 0:00
«No sé res d'aquest tema, és una sorpresa per a mi que la Federació hagi de presentar un projecte al Govern». Amb aquestes paraules, Josep Lluís Ballester, director general d'Esports, va fer referència als comentaris del president de la Federació Balear de Futbol, Miquel Bestard, sobre la possibilitat de rebre el suport del Govern balear a l'hora d'organitzar un possible partit de la selecció balear de futbol.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.