Joan Socias vola amb el seu Mitsubishi al Ral·li de Vilafranca de Bonany
Es proclamà vencedor absolut de la prova amb només 4 segons d'avantatge sobre Julián Gómez
11/09/06 0:00
P.B. Palma.
Joan Socias es proclamà vencedor del I Ral·li de Vilafranca de Bonany, que es disputà aquest cap de setmana sota una calor asfixiant. El seu Mitsubichi Lancer, amb el qual estrenava motor, completà el recorregut amb un temps de 17:04, a una mitjana de 101,250 quilòmetres per hora. En segon lloc es classificà Julián Gómez (Mitsubishi) a només 4 segons del vencedor, mentre que la tercera plaça fou per al Peugeot 206 de Pedro Font, a 26 segons de Socias.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.