Sergio Ballesteros: «Ens hem de guanyar el respecte»

Creu que el Mallorca s'ha de fer un equip fort i guanyador jugant a Son Moix

TW
0


El defensa vermellenc Sergio Ballesteros és conscient de la necessitat que té el Mallorca de millorar els resultats dels últims anys a l'Ono Estadi. «Hem de millorar el joc a casa, que en els últims anys ha estat pobre i deficient», va reconèixer el jugador. «Fins ara, els equips rivals han vengut molt a gust a Son Moix i hem de canviar aquesta tendència. Els altres equips han de saber que venir aquí és complicat. Ens hem de guanyar el respecte, i això és una cosa que es fa a poc a poc», va afegir.

Ballesteros ja té «ganes de Lliga» després de l'aturada d'aquesta setmana en la competició. A més, el jugador vol llevar-se el «regust amarg» que va deixar a tota la plantilla l'empat amb el Recre.

«Tenim moltes ganes de fer-ho bé a casa», va dir Ballesteros, encara que és conscient que el partit de diumenge serà molt complicat, perquè el Depor és un equip «molt fort». «El Deportivo ha començat guanyant. De tota manera, serà un partit molt difícil i complicat, com la majoria de partits en una Lliga tan competitiva com l'espanyola», va dir el jugador mallorquinista.

«Hem d'intentar materialitzar les nostres ocasions i deixar els rivals sense possibilitats. És molt important que el Mallorca faci un bon partit des del principi», va dir Ballesteros.

El Mallorca d'aquesta temporada està aixecant moltes expectatives, i el defensa vermellenc n'és conscient, però també sap que l'afició haurà de tenir un poc de paciència. «Els resultats vendran a poc a poc», va dir. «La base per treure punts i fer un bon any és que l'equip jugui bé i faci un bon futbol», va afegir.

Quant al funcionament de la plantilla amb les noves incorporacions, Sergio Ballesteros va reconèixer que «es tracta de jugadors que aportaran moltes coses a l'equip». «És molt important que continuï el mateix bloc quant a joc i forma. Els nous s'estan adaptant al nostre sistema i estan ajudant a corregir deficiències de l'equip», va explicar.

«Enguany es poden fer moltes coses, però s'ha de partir que hem d'endur-nos el 80% dels punts que es juguin a casa», va finalitzar el jugador, que espera un lluïment de l'equip davant el Depor.