Tuni: «No ens podem relaxar»
El solleric adverteix que encara queda molta Lliga
El solleric Tuni Adrover descansa damunt una pilota durant l'entrenament d'ahir a la Ciutat Esportiva Antonio Asensio. | MONSERRAT.
Tuni Adrover va voler ahir frenar l'eufòria existent en l'entorn mallorquinista després de les dues últimes victòries consecutives. El solleric va advertir que ara, allunyats del descens i ficats en una dinàmica positiva, l'equip no es pot confiar si no vol tornar a ficar-se en els darrers llocs de la taula. «La part baixa està molt estreta, i un equip que guanya sis punts seguits ja n'hi treu tres o quatre als de baix. Nosaltres hem pogut fer-ho, però no ens hem de relaxar ni confiar, perquè encara queda molta Lliga», va subratllar l'esquerrà vermellenc. En aquest sentit, Tuni va remarcar la importància del partit que el pròxim diumenge jugarà el Mallorca a El Sardinero: «Si guanyam el Racing ens posarem amb els mateixos punts que ells i els ficarem de ple en la lluita».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.