Carles Coll guanya la milla urbana
Maria Ramis torna a repetir triomf en la Milla Urbana Popular de Sant Jaume 2004
26/07/04 0:00
S. RIPOLL. Binissalem.
Domini total del CA Montuïri 91.8 en la correguda principal de la Milla Popular Urbana Festes de Sant Jaume, celebrada a Binissalem. Carles Coll entrà primer, amb un temps de 4.25, i quedà a un segon del rècord de la prova, per davant dels seus companys d'equip Joan Puigserver, José Pérez, Manolo Picó i Vicenç Jiménez.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- «Go home», un clar missatge de protesta torna a tacar les tanques de la FEHM
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.