El Mallorca tanca a les Pitiüses
El primer equip juga avui a Eivissa i demà ho farà a Formentera
Palma01/06/02 0:00
El Reial Mallorca tanca aquest cap de setmana la temporada amb dos amistosos a les Pitiüses. El Reial Mallorca es vol balearitzar, convertir-se en el club de tots els habitants d'aquesta Comunitat, i comença avui una feina d'any. Serà a les 21.15 hores quan el Reial Mallorca disputi un partit amistós a Can Misses davant la SE Eivissa. El Reial Mallorca ha mostrat especial sensibilitat a l'hora de no perjudicar els equips eivissencs que es mantenen en competició, i és per això que el partit inicialment previst per diumenge es juga avui. Així, el Sant Rafel, que rep l'Alcúdia, i la Penya Esportiva Santa Eulàlia, que s'enfronta al Palamós, no es veuran perjudicats ni econòmicament ni esportivament.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.