Antiviolència multa amb 2.100 euros quatre mallorquinistes

Els aficionats s'encararen amb un grup de valencianistes a Son Moix

TW
0

2.100 euros i tres mesos sense poder accedir als recintes esportius. Aquesta és la sanció que la Comissió Nacional contra la Violència en Espectacles Esportius va dictar ahir per a cada un dels quatre mallorquinistes que dissabte varen saltar la tanca que els separava de l'afició txe per encarar-se amb els valencianistes. Tot i que la sanció encara no és oficial, ho serà en els propers dies, ja que només resta que la delegada del Govern balear, Catalina Cirer, signi l'acta emesa per aquesta Comissió, per la qual cosa cada un d'aquests aficionats, d'edats compreses entre els 20 i els 25 anys, hauran de fer front al quantiós import de la multa en breu.

Per altra banda, la Comissió Nacional Antiviolència decidí també ahir multar amb 1.500 euros cadascú i la prohibició d'entrar als recintes esportius durant tres mesos a dos seguidors valencianistes que varen llançar una bengala i un pot de fum al terreny de joc de Son Moix. La Policia Nacional va identificar aquests aficionats i en va fer arribar els noms a la Comissió Antiviolència, que ahir va intervenir en l'assumpte. Precisament per culpa de l'entrada de bengales a l'estadi mallorquinista, el club vermellenc serà sancionat amb una multa de tres mil euros per deficiències en les mesures de control d'accés i de permanència a l'estadi pel partit del passat dia 13.

Un matx, el Mallorca-València, que va registrar diversos incidents, tant a la gespa com a les graderies, com a conseqüència de la tensió del partit, nascuda pel que s'hi jugaven els dos equips i augmentada per les polèmiques decisions preses per Domínguez Ramírez en diverses ocasions.