Catalunya juga avui vespre davant Xile
Guardiola és la gran atracció del tradicional partit que es disputa cada Nadal
El retorn a un camp de futbol del migcampista Josep Guardiola, malgrat haver estat suspès cautelarment per dopatge a la Lliga italiana, és el principal atractiu del partit amistós que disputaran avui les seleccions de Catalunya i de Xile al Camp Nou. Guardiola, després d'haver obtingut el vistiplau per alinear-se en aquest partit, serà el centre d'atenció de la tradicional festa del futbol català, que dóna suport a la seva selecció una vegada a l'any, aprofitant l'aturada de la Lliga per les festes nadalenques. El futbolista de Santpedor, per a qui el fiscal del Comitè Olímpic Italià ha demanat un any de suspensió després de donar positiu per nandrolona en dos partits, es retrobarà a més amb el Camp Nou després d'haver abandonat el Barcelona per fitxar pel Brescia italià aquesta temporada.
També a Illes Balears
- Camisetes verdes exhaurides. Divendres se'n distribuiran 10.000 més
- Promotors de construccions encalcen propietaris de terrenys de Son Sardina i els ofereixen milions d'euros perquè venguin
- Una mallorquina, entre els activistes de la Marxa a Gaza retenguts a l'aeroport del Caire
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
- Quatre dones surten de Mallorca per unir-se a la Marxa a Gaza i fan una crida a la mobilització contra el genocidi
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.