Es manté el format de la Champions
El Comitè Executiu de la UEFA decidí no modificar la màxima competició durant els pròxims tres anys
Nyon14/12/01 0:00
L'actual format de la Lliga de Campions de la UEFA es mantindrà tal com està, amb 32 clubs, durant els pròxims tres anys, anuncià ahir el president d'aquest organisme, el suec Lennart Johansson. A la conclusió del Comitè Executiu de la UEFA, Johansson digué que els membres d'aquest organisme decidiren conservar l'actual model i no reduir-lo. «Mantindrem l'actual sistema durant dos o tres anys, després ja ho veurem», digué el president de la UEFA, Lennart Johansson, qui assenyalà haver pres aquesta decisió després de consultar amb els clubs i les cadenes de televisió, que es pronunciaren a favor d'aquesta fórmula.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.