Sergio Kresic ja és l'entrenador del Mallorca
El croat és l'elegit per substituir Bernd Krauss i serà presentat avui com a nou tècnic vermellenc
Sergio Kresic és l'elegit. El tècnic croat, de 54 anys, serà l'entrenador del Mallorca fins el 30 de juny. A aquest acord arribaren ahir el club i el propi preparador, que avui horabaixa arribarà a Mallorca i, acte seguit, serà presentat. El nou tècnic arriba al Mallorca acompanyat pel seu segon, Diego Quintero i el preparador físic, Zosimo San Román. Sergio Kresic, que té la seva residència a Marbella, es desplaçà ahir horabaixa fins a Madrid, on es reuní durant més de dues hores amb el secretari tècnic del Reial Mallorca Pep Bonet, en contacte permanent, via telèfon i fax, amb el president Mateu Alemany. L'acord és ja total i Sergio Kresic, després de ser presentat, dirigirà avui mateix la primera sessió preparatòria de la seva plantilla.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.