A la fi! Son Cotoner ja té pavelló
Ahir fou inaugurat el poliesportiu cobert de la barriada de Palma
Palma11/10/01 0:00
El batle de Palma, Joan Fageda, inaugurà ahir el poliesportiu de Son Cotoner. El nou pavelló, situat al carrer Beata Francinaina Cirer, té una pista poliesportiva de 20x40 amb dos vestidors per a equips i dos per a àrbitres. La instal·lació, que serà emprada pel CB Son Cotoner, C. Handbol Mata de Jonc, Mallorca BC, APA Emili Darder i l'Elèctrica Ciemha, ha tingut un cost de 128.318.687 pessetes. La construcció del pavelló de Son Cotoner ha estat presidida per la polèmica i pels continus retards en la seva finalització. De fet, el nou poliesportiu és fruit de l'anomenat inicialment Pla MEC, creat per fomentar la construcció d'instal·lacions esportives de cara als Jocs Olímpics de Barcelona.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.