TUI retira la seva imatge, però manté el suport econòmic
El mallorquí Manolo Carrasco i Geni Da Silva caigueren eliminats
Palma15/09/01 0:00
El director de màrqueting de TUI, Michael Lambert, i l'organitzador de la prova de volei-platja de Santa Ponça, Franck Lichte, varen fer oficial ahir mitjançant una roda de premsa la retirada de la imatge del touroperador alemany a la prova esportiva, però manifestaren que continuarà amb el suport econòmic. TUI era el patrocinador principal de la prova del Campionat del Món que se celebra aquests dies a Santa Ponça, i s'havien organitzat activitats d'entreteniment i música per amenitzar la competició esportiva. Però els atemptats patits als Estats Units han duit la companyia a retirar la seva imatge, i la competició passa a denominar-se Open de Mallorca.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.