Gaspart: «Minguella no col·laborarà més»

Gaspart anuncià, així i tot, que posa «la mà al foc» per l'assessor

TW
0

El president del FC Barcelona, Joan Gaspart, anuncià ahir que Josep Maria Minguella deixarà de col·laborar amb el club com a assessor esportiu extern per evitar «sospites», malgrat defensar en tot moment la seva honorabilitat i la del director general, Anton Parera, i destacar que no s'ha comès cap irregularitat en el fitxatge del brasiler Geovanni Deiberson, i en aquest sentit, segons assegurà, va rebutjar fa poc una oferta d'un club italià de 22 milions de dòlars (uns 4.200 milions de pessetes).

El president barcelonista es pronuncià per primera vegada sobre aquest polèmic fitxatge, del qual l'exjugador Chus Pereda ha assegurat que es va tancar per 18 milions de dòlars (uns 3.400 milions de pessetes) quan ell l'havia pactat amb el Cruzeiro per 12 (uns 2.300), i que ha posat en el punt de mira Parera i Minguella, i malgrat posar «la mà en el foc» per tots dos, anuncià que deixarà de col·laborar amb l'entitat.

Gaspart, que revelà que tenia previst vincular contractualment Minguella amb el club, mantingué que fins ara «no ha cobrat», però que, «sentint-ho molt», finalment deixarà de col·laborar «gratuïtament i de manera desinteressada» amb el Barcelona, ja que pensa que això «no ho entenen els qui ho han d'entendre, que són els socis, per coses del seu passat com a representant».

Un dia després que el mateix Minguella asseguràs que no tenia motius per deixar de col·laborar, tot i posar-se a disposició de Gaspart, el president comentà que davant d'aquesta decisió, Minguella «ha dit que perfecte, que continuarà com a soci del Barça i com a amic que em pot ajudar en coses puntuals».