Guanyar per acostar-se als quarts de final
El València, amb l'argentí Aimar, i el Manchester cerquen un triomf per aconseguir el lideratge
València14/02/01 0:00
El València i el Manchester United s'enfronten avui a Mestalla en un partit que decidirà el líder del grup A i en el qual l'equip que aconsegueixi la victòria tindrà molt més clara la seva classificació per als quarts de final. El conjunt que dirigeix Alex Ferguson n'és líder, amb sis punts, seguit pel València, amb dos menys, malgrat que manté un matalàs de tres punts sobre el Panathinaikos, per la qual cosa el doble duel que disputaran espanyols i anglesos en vuit dies deixarà un dels dos equips amb la classificació gairebé assegurada.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.