La era Núñez arriba avui a la seva fi
El Barça tindrà avui, després de 22 anys, un nou president, que sortirà d'entre Gaspart i Bassat
El Barcelona celebra avui les seves eleccions. Josep Lluís Núñez haurà de votar com un soci més i dir adéu al Barça.
Barcelona23/07/00 0:00
La inacabable campanya electoral del FC Barcelona, després de dos interminables mesos de discursos, pactes, debats i promeses, arriba avui a la seva fi amb la convocatòria de les eleccions, en les quals tenen dret a vot 93.006 socis, que escolliran el trentaquatrè president de l'entitat entre les dues opcions: Lluís Bassat i Joan Gaspart.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.