Schumacher aconseguí la seva quarta victòria
De la Rosa sumà el seu primer punt del present campionat
Nurburgring22/05/00 0:00
El circuit alemany de Nurburgring, escenari ahir del Gran Premi d'Europa de Fórmula 1, sisena prova del campionat del món, tornà a ser talismà per als pilots espanyols, ja que si l'any passat fou Marc Gené el qui aconseguia puntuar, ahir Pedro Martínez de la Rosa (Arrows Supertec) feia el mateix en ocupar la sisena plaça, que li atorga el primer punt en el campionat del món d'enguany.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Un altre ciclista mort a les carreteres de Mallorca: un bus de TIB atropella un grup de ciclistes a Pollença
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.