La Penya necessita un punt per jugar la lligueta
L'equip pitiús té un difícil compromís a Santa Ponça
Palma13/05/00 0:00
La darrera jornada de Tercera Divisió presenta l'al·licient de conèixer quin serà el quart equip que acompanyarà l'Atlètic Balears, el Constància i el Manacor a la fase d'ascens. Penya Esportiva Santa Eulàlia i Sporting Maonès tenen encara opcions d'intentar fer la passa cap a Segona Divisió B. El conjunt de les Pitiüses té un molt difícil compromís dins Santa Ponça. Els noranta minuts es presenten molt calents, ja que en el partit d'anada es produïren força incidents entre l'entrenador de la Penya i els jugadors del Santa Ponça. A la Penya li basta un empat, però el Santa Ponça vol els tres punts, ja que encara té opcions per aconseguir classificar-se per a la Copa Federació.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Un altre ciclista mort a les carreteres de Mallorca: un bus de TIB atropella un grup de ciclistes a Pollença
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.