El Bàsquet Inca cerca la tercera plaça
El Ciudad de Huelva és l'equip amb la defensa més fluixa de la LEB, amb 1.622 punts encaixats
Palma11/02/00 0:00
El Bàsquet Inca tindrà avui vespre, a les 20.45 hores, en el Palau d'Esports d'Huelva, la possibilitat de millorar la seva classificació, davant el Ciudad de Huelva, que només fa dues temporades encara feia part de l'ACB. L'equip andalús està en hores baixes i només ha guanyat cinc dels 19 partis disputats. La sèrie negativa obligà a canviar el tècnic americà William F. McCammon. En la darrera jornada el Ciudad de Huelva va estar a punt de sorprendre el colíder, Ourense. Un parcial de 31-23 en el darrer quart assegurà el triomf gallec per 90-81; destacà en el cinc andalús el base canari Hidalgo.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.