Decidiran si el Mallorca serà Reial i Esportiu
Les penyes debatran després de les festes si volen normalitzar el nom de l'entitat
Palma22/12/99 0:00
La junta d'accionistes del Reial Mallorca Societat Anònima Esportiva es dugué a terme dilluns passat al despatx professional de Joan Buades. El conseller delegat, que representava el paquet accionarial d'Antonio Asensio, presidí la junta, que comptà amb la presència del president Guillem Reynés i els vicepresidents Joan Buades i Vicenç Rotger. Josep Lluís Cortès, l'únic accionista que no és membre del Consell d'Administració, també hi acudí. Disposa de dues accions i s'encarrega, any rere any, de controlar els nombres de l'entitat.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.