Futbol insular
Quatre i mitja de l'horabaixa i novament partit vibrant i envoltat d'expectació, en el qual s'enfrontaran l'amfitrió blanc-i-blau i el rival que comença a ser l'equip revelació, Platges de Calvià. Conjunt el de Magaluf que sense fer cap classe de renou i amb molta dedicació ha anat escalant posicions a la taula fins a situar-se entre els sis primers classificats, sinònim de la seva patent regularitat. Una regularitat basada en la joventut que milita a la plantilla, juntament amb un entrenador jove, però carregat d'experiència, que a mesura que el campionat crema jornades té assimilat al mil·límetre la responsabilitat que tant Manolo Grillé com la resta de directius dipositaren en ell, setmanes abans de començar la pretemporada. I com resulta que l'At. Balears saltarà al rectangle amb la condició de líder, tot s'ha ajuntat perquè els aficionats que se citin a la gran tribuna coberta de l'Estadi Balear tenguin ocasió de presenciar amb moltes possibilitats la ratificació del lideratge. Però alerta, no fos cosa que el Platges resulti èpic i contestatari. Partit que començarà a les quatre i mitja. (Duarte Ramírez).
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.