Futbol insular
Dia de l'Entrenador Miquel Bestard Cabot, home d'empresa i per tal motiu, excel·lent organitzador, fent honor a la responsabilitat del càrrec que actualment ocupa al capdavant del Col·legi d'Entrenadors de Futbol del nostre arxipèlag, ja fa temps que tenia assumit que la gran Festa de l'Entrenador havia de tenir ressonància especial. I malgrat la poc dissimulada oposició d'alguna persona obsoleta que figura com adornament en l'organigrama de la Federació, encara que pels efectes els creu poc menys que insubstituïble, ja fa mesos que va començar a perfilar la gran «diada» que tindrà lloc al llarg d'avui dissabte a distints escenaris de la nostra illa. I paraula que a la vista dels actes programats es pot donar més que satisfet, ja que, a ben segur, comptarà amb l'agraïment de tots els seus afiliats i persones que estaran convidades a gaudir d'alguns dels actes que se celebraran. Serà a partir de la una del migdia quan tengui lloc al Teatre Recreatiu de Llucmajor com a acte estel·lar de la gran Fira que s'està celebrant a l'esmentada ciutat, la presentació de José Antonio Camacho, seleccionador nacional professional, qui pronunciarà una conferència-col·loqui. Acte al qual tenen anunciada l'assistència personal les màximes autoritats esportives. Al voltant de les vint hores i en el Saló del Casino de Mallorca, degudament condicionat, tindrà lloc una missa en memòria dels entrenadors i familiars que en el transcurs de l'any ens han abandonat. A continuació, novament el seleccionador nacional pronunciarà una xerrada com a aperitiu al gran sopar de companyonia que tindrà lloc a continuació, que serà rematat amb l'entrega de trofeus i obsequis al·lusius a tan extraordinària festivitat, de forma especial als entrenadors dels equips que quedaren campions la temporada passada al capdavant dels seus respectius equips de totes les categories. Aquest és en síntesi el programa perfilat més amb el cor que en la seva humanitat per l'actual president del Col·legi Balear d'Entrenadors i alhora seleccionador del futbol base Miquel Bestard Cabot, es «bunyolí» sempre ben pentinat.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Un altre ciclista mort a les carreteres de Mallorca: un bus de TIB atropella un grup de ciclistes a Pollença
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.