Gómez: «No m'ho esperava, estava convençut que em deixarien entrenar»
El tècnic va assegurar que encara no entén per què han pres aquesta decisió
Palma03/09/99 0:00
M.F.N. Palma.
El fins ara entrenador del Reial Mallorca, Mario Gómez, es va assebentar de la decisió de la Federació Espanyola de no deixar-lo entrenar mitjançant Ultima Hora Radio, hores abans que l'organisme federatiu fes oficial la seva decisió. El president de la Federació Balear, Antoni Borràs del Barrio, comunicà l'entrenador argentí que la Federació Espanyola, durant ahir horabaixa, faria oficial la seva decisió de fer cas al Comitè d'Entrenadors Espanyols i no permetre que Gómez pogués seure a la banqueta mallorquinista. El tècnic mallorquinista reaccionà dient que aquesta decisió «no l'esperava, perquè jo era optimista i estava convençut que la decisió final seria que em deixarien entrenar».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.