Moyà ja es troba als quarts de final
El pròxim rival del tennista mallorquí serà l'equatorià Nicolas Lapentti
Indianàpolis.21/08/99 0:00
El tennista mallorquí Carles Moyà es va imposar la matinada passada al francès Cedric Pioline per 6-4 i 6-2 en vuitens de final del torneig d'Indianapolis. Moyà, que no va tenir gaire problemes davant el francès, es veurà les cares en els quarts de final amb l'equatorià Nicolás Lapentti, que es va desfer del també francès Andrea Di Pascuale per 6-4 i 7-6 (7-5).
També a Illes Balears
- Primer comiat a Manel Domènech
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Denuncien que IB3 Televisió obvia el traspàs de Manel Domènech però informa sobre la mort de Manolo el del Bombo
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.