El campió és el Constància
Nici López ha duit l'equip al títol amb una plantilla de gran qualitat
Palma13/04/99 0:00
El Constància, dos anys després, torna a assaborir el títol de Tercera Divisió. L'històric conjunt d'Inca, amb Miquel Llompart Mora a la presidència i Jaume Bauzà a la banqueta, aconseguí el guardó a la temporada 1997/98. El 30 de juny passat, Llompart deixà la màxima responsabilitat al club i Bauzà abandonà també l'equip. Així, finalitzava una etapa de tres anys amb el gran èxit del títol i l'immens fracàs de no aconseguir l'ascens. Andreu Sacarés, amb el suport incondicional de l'Ajuntament, n'és ara el president, que comanda un projecte il·lusionant que, amb Nico López com a gran capità, té com a objectiu el retorn a la categoria de bronze del futbol espanyol.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.