David Coulthard, millor temps en els entrenaments
Melbourne06/03/99 0:00
La primera jornada d'entrenaments lliures amb vista a la primera prova del Campionat del Món de Fórmula 1, que es disputarà demà a Melbourne, fou marcada per una violenta sortida de pista del finlandès Mika Hakkinen, de la qual el pilot va sortir il·lès però que interrompé els entrenaments quan faltaven deu minuts de la conclusió, mentre que De la Rosa i Gené van tenir, com estava previst, una actuació molt discreta.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.