Creus que José Ramón Bauzá s'afiliarà a Vox si desapareix Ciudadanos?
Les darreres eleccions de Castella i Lleó han deixat clar que Ciudadanos és un partit en descomposició. D'un total d'onze procuradors n'han passat a un, deixant entreveure la crisi profunda del partit que lidera Inés Arrimadas.
Enquesta
La votació està tancada
401 vots
També a Ara
- MÉS presenta a Sóller les seves propostes contra la massificació turística: «Sense decreixement no hi ha futur»
- A la mort d'en Joan Taverner
- El PSIB-PSOE fa una crida a la participació en la Diada per la Llengua davant els atacs del Govern al català
- Denuncien que IB3 Televisió obvia el traspàs de Manel Domènech però informa sobre la mort de Manolo el del Bombo
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
10 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Molt important pel país que ho faci.
S´aferrarà a les ferradures d´un cavall quan va de quatres!
Seria una passa molt encertada per part seva i també per part de Toni Cantó. Així mataríem 3 pardals d'un tir: Bauçà, Cantó i Vox. Pura poesia.
No crec que vox li obligui a fer oposicions, amb el que fa, el que diu i el que pense està cantat. Per jo el podrian expulsar a perpetuidad, aquest sap bé el que serque, i no és el jornal de apotecari. Salut i República Catalana, i perdriem aquest gran moniato de vista.
M'importa molt poc. I no crec que es mereixi una enquesta aquest individu.
Sincerament m'en fot del que faci aquest bosses. Faci el que faci, res de bo. D'allà on no n'hi ha que no n'hi cerquin.
Si ho fa, a la fi estarà a on li correspon. Ha, ha, ha, ha,ha, ha!
Mes es extrema esquerra?
La fàrmacia no dona prou per viure.
-Mentalment ja está abduit per el del cavall,...segur que no tardará gaire a pasar-se a VOX.