Els executius central i balear impulsen el sector nàutic
Barceló signà ahir a Madrid un acord per promocionar aquest ram
El Govern central, el sector privat i les Balears rubricaren un conveni per desplegar actuacions de promoció del turisme nàutic, un sector que contribueix a la recuperació de l'activitat turística i que ja genera ocupació neta a les Illes. Així ho detallà la consellera de Turisme i Treball, Joana Barceló, moments abans de signar a Madrid aquest acord amb la Secretaria General de Turisme, la Societat estatal per a la gestió de la innovació i les tecnologies turístiques (Segittur) i l'Associació Espanyola d'Empreses Nàutiques (AEEN) per efectuar la campanya de promoció anual d'aquest producte turístic.
En l'àmbit general, el Govern central signà l'acord amb set comunitats autònomes (inclosa Balears) i la ciutat de Ceuta, que disposarà d'un pressupost de 489.000 euros, dels quals 193.000 seran aportats per Turespaña, 250.000 euros per les comunitats i els 46.000 euros restants per l'Associació Espanyola d'Estacions Nàutiques (AEEN). Barceló apuntà que Balears aportarà 50.000 euros al pressupost global de la campanya i va destacar el suport de l'Executiu autonòmic a la promoció d'aquest producte nàutic, que contribueix també a desestacionalizar l'activitat turística. La consellera explicà que aquest segment turístic és "fonamental" per a l'Arxipèlag i va recordar que les Illes disposen de sis estacions nàutiques (3 a Menorca, dos a Eivissa i una a Mallorca).
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Primer comiat a Manel Domènech
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.