La meitat dels aturats de la UE viurà a l'Estat
Un informe d'Adecco i l'escola de negocis IESE estima que l'Estat liderarà l'augment de l'atur dels 27 el pròxim mes de juny. El ministre Corbacho confia que les dades de l'INEM de març, que surten avui, no siguin tan dolentes
La meitat dels nous aturats de la Unió Europea el pròxim juny residiran a l’Estat espanyol, per la qual cosa Espanya serà al capdavant de l’augment d’atur a la UE, segons l’Euroíndex Laboral fet per Adecco i l’escola de negocis IESE. L’estudi analitza el mercat laboral de França, Alemanya, el Regne Unit, Espanya, Itàlia, Portugal i Polònia en el quart trimestre de 2008 i la projecció per al segon trimestre del 2009. L’Euroíndex mostra que Espanya també serà l’estat que destruirà més feina, ja que una de cada tres ocupacions perdudes de la UE es registrarà a l’Estat. Segons el projecte, a Espanya la proporció d’aturats augmentà el 5,3 % en els darrers tres mesos de 2008 respecte al mateix de 2007, fins a arribar al 13,9 % de la població activa. Es preveu que arribi al 16,2 % per juny.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- L’OCB impulsa una campanya perquè les famílies coneguin els beneficis d’escolaritzar els infants en català
- Admès a tràmit el Recurs d’inconstitucionalitat contra l’amnistia al sòl rústic de la llei de simplificació
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Redueixen de 37,5 a 35 hores l’horari laboral setmanal dels docents dels centres públics de les Illes Balears
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Una masiva inmigracio en els darrers anys record a Europa que ara s´acompnya amb el Estat de mes gran atur a Europa. Els gurus de l´economioa i de la politica espanyola que s´expliquin. !Quin desastre de pais!
Espanya, nomber one in Europe.