Lax’n’Busto sona més autèntic amb Pemi Fortuny a Pollença

TW
0

Lax’n’Busto és probablement un dels grups de rock català que més vegades a actuat a Mallorca. I un dels que més seguidors té. Després d’uns anys sense el seu cantant inicial, Pemi Fortuny, aquest dimarts Lax’n’Busto tornava a Mallorca. Al Pollença Rock, al Claustre de Sant Domingo i amb les entrades exhaurides des de feia molt de temps. I amb un públic totalment entrgat des del la primera cançó.

Lax’n’Busto va reaparèixer a finals de l'any passat amb el seu primer cantant Pemi Fortuny. Després que el vocalista abandonàs la formació el 2006, Fortuny va tornar a pujar als escenaris amb els seus companys de banda el passat 18 i 19 de desembre a la sala Luz de Gas de Barcelona amb motiu de dos concerts benèfics.

Enguany han fet una sèrie de concerts i, evidentment, havien de passar per Mallorca i, evidentment havien de compartir cartell amb un dels amics de la banda i, especialment de Pemi: Pep Suasi, amb qui varen interpretar el tema 'Emiliano Zapata'.

Aquest dimecres hi tornen, en el mateix escenari i també amb les entrades exhaurides. En aquesta ocasió, però, acompanyats del grup Ánimos Parrec.