L'Atlàntida Mallorca Film Fest ja té data: del 26 de juliol al primer d'agost a Palma
L'onzena edició de festival de cinema de Filmin ja té dates i un nom en el qual s'incorpora Mallorca. L'Atlàntida Mallorca Film Fest 2021 reforça el compromís de la plataforma amb el format híbrid i la seva vinculació amb Mallorca, seu presencial des de fa 6 anys. En el seu apartat presencial, l'Atlàntida oferirà una sèrie d'importants novetats que s'aniran desvetllant en les properes setmanes, que se sumaran a la triple línia de projeccions, concerts i conferències que han definit la personalitat de l'esdeveniment.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.